ICALL TELESERVICE
OVER ONS
iCall Teleservice
iCall-Teleservice is een betrokken en betrouwbare partner die een volwaardig verlengstuk van uw organisatie wil en kan zijn.
Vast en hecht team
Ons team van iCall-Teleservice, is een hecht en vast team. Wij hebben een laag verloop. Uw kunt ervan op aan, dat we onze gesprekken met een glimlach voeren. Uw klant ziet het niet, maar hoort het wel.
Rapportage van elk gesprek
De gesprekken worden opgenomen, zodat we voor u een duidelijke rapportage kunnen maken .
Wij werken volledig conform uw script
De manier van communicatie gaat volgens uw beleid, en hiermee waarborgen wij uw relatie tot uw klant.
Kwalitatief goede gesprekken
Onze agents zijn zo opgeleid, dat ze een goed gesprek kunnen voeren met uw klant. Door zich goed voor te bereiden op uw belscript. kunnen ze alle vragen beantwoorden.
Waarom kiezen voor iCall Teleservice
Onze missie is om een volwaardig verlengstuk te zijn van onze klanten. Onze opdrachtgevers geven iets kwetsbaars als hun bereikbaarheid uit handen en daarmee een groot deel van hun klanttevredenheid. iCall-Teleservice begrijpt hoe cruciaal klanttevredenheid is en heeft zich door de jaren heen weten te specialiseren op het gebied van klantenservice. Dit omvat de bereikbaarheid, aannamesnelheid maar bovenal de kwaliteit van de gesprekken die worden gevoerd.
iCall-Teleservice is opgericht in 2020 en inmiddels snel groeiende tot een interessante speler in een branche waar alles draait om klantcontact. Door de ervaring in de branche weten wij wat de belangen zijn van klantenservice. Met een team van vaste medewerkers met een gemiddelde leeftijd van 25 jaar, wordt haarfijn aangevoeld wat de wens van de klant is. iCall-Teleservice is een betrouwbare partner die luistert naar klanten maar waarin ook het gehele bedrijf meedenkt met de klant.
Goede gesprekken
Onze agents zijn commercieel gericht, maar kunnen ook goed aanvoelen met welke klant ze in gesprek zijn. Het is voor ons erg belangrijk, dat uw klant een goed gevoel heeft, na een telefoongesprek.
Service
“Bedien een klant zoals je zelf bediend wilt worden.”
“Zorg goed voor een klant, anders doet een ander wel!.
Invallen tijdens ziekte/vakantie
Tijdens vakantie of ziekte van uw personeel, kan het ineens druk worden. Uw klanten moeten dan langer wachten, en dat is iets wat u graag wilt voorkomen. iCall-Teleservice kan u hierin ondersteunen.
Flexibel inzetbaar
Onze agents zijn commercieel gericht, maar kunnen ook goed aanvoelen met welke klant ze in gesprek zijn. Het is voor ons erg belangrijk, dat uw klant een goed gevoel heeft, na een telefoongesprek.
E-mail Service
“Bedien een klant zoals je zelf bediend wilt worden.”
“Zorg goed voor een klant, anders doet een ander wel!.
Inzetbaar tijdens acties
Tijdens vakantie of ziekte van uw personeel, kan het ineens druk worden. Uw klanten moeten dan langer wachten, en dat is iets wat u graag wilt voorkomen. iCall-Teleservice kan u hierin ondersteunen.
Vraag een offerte aan
Wij leveren onze diensten als maatwerk. Vraag vrijblijvend een offerte aan, en bespreek hierbij uw wensen. Wij zijn u graag van dienst!
Bel ons als u meer wilt weten
0591 – 781007
Mail ons als u een offerte wilt ontvangen
info@icall-teleservice.nl